blog wallpaper

Saturday 3 March 2012

:: my ashie. ::

aku tulis ni rahsie tau..
kalu die tahu mesti die marah..

hehe. aku kenal die mase aku sem 2 at sini..
sebelum tu salah orang..engatkan die tapi bile aku tepuk belakang die..
bukan..
haha.,,malu tu hanye Allah yang tahu..
die biase je orangnye..tapi istimewa..
die pendengar yang baik..
aku start kenal die pun sebab kawan baik die kawan tak baik aku..
tapi dulu la..s
sekarang kitorang 3 orang baik je..
hmm sebab aku sorg pempuan antare 3 orang ni..
aku selalu kalu ade masalah aku gi cakap at dorang..

hm..mesti pade dorg aku ni menyusahkan..
walaupun masing2 tak pernah cakap..
tapi aku tahu..
sape je yang tahan dengan aku yang banyak ngomel ni..
walau pun die penyabar..
tapi sabar pun ade batasnye kan..
die suke marah kalu aku tak yakin pade dir..
kire nye motivator jugak la..
die akan marah kalu aku ni sedih nye..
aku memang garang tapi dalam hati taman rame2. hehe.
mase aku ade masalah ngn b dulu die la yang ade ngan aku..
support aku..

ade dengar aku nanges..
buat aku ketawe,,
tapi nape aku tak jatuh sayang at die..
huhu. mule2 tu memang,,
tpi die syg aku cam adik die..
so aku lebih appreciate die sebagai abang aku...
tapi tak pernah sedetik pun aku lupe tentang die..
setiap pagi n malam..
aku wish die..
cume kadang2 die busy kan..
tak  reply..
sesekali tu ase jugak di pinggirkan..
tak biase la..
sumpah..
dah biase die ade....
bile kite dah kecik hati..nanges2..
die just anta..
yang even macam mane pun.
die tetap engat jugak..
cume mase tak kene..
,,,,
kalu gitu aku boleh cakap ape je?
diam dan terima..
:)
tapi tolong lah ya Allah..
jangn pisahkan aku dengan mereka..


dan jangan lupekan engatan tentang mereka.. walau ape pun terjadi pade aku.. amin~~

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment