blog wallpaper

Saturday 17 March 2012

:: bLocK me?? oh gLad of it ! ::

kenape perlu aku sayangi kalau die tu tak menghargai..
kenape perlu aku tangisi kalau die tu tak de hati..
kadang2 kan aku rase macam dunie ni memang gile2..
kite boleh tahu kawan kite tu terbaik..
ataupun BACKSTABBER..!
huh..
susah betul nk cari kawan sejati..
mungkin perlu bunuh diri dulu baru dapat. HAHA ^^ 
stupid betul..
tapi satu je yang aku pasti..aku benci die..
mungkin sampai mati..
die tak perlu mintak maaf atau ape..
n aku tak kan gi mintak maaf kat die.
masing2 bawak diri masing2 la ye..
ko kan EX friendsssss akuh ! LOL :DDDDDD
so act as do...
what??
me selfish???
wtFISH!!
look at yourself on mirror..! demmm




*be careful with your words,,"dear"    


heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment