blog wallpaper

Wednesday 7 March 2012

:: KASEHhhhh yang berbaki~ ::

tak tahu ape aku pikir malam ni..
macam serba tak kene..
ape la yang jadi at aku ni..
aku selalu pikir..
sayang zura untuk kamu.. 
nape orang lain selalu gembire..
tapi aku sebaliknye??,, hurmm,,
susah ak describe diri aku ni.
tapi aku suke gelak..
nk buat kan hati happy..
sebab tak suke la nanges2 ni.. huhu..
tapi tahu tak pendam tu lagi sakit sebenarnye..
gelak dalam duke tu satu bende yang kite sendiri tak boleh nak explain..
andai kate boleh di undurkan mase..
aku tak nak jadi macam ni..
huh..
mustahil kan..
dah tu takdir..

nak buat cam mane,,
kte sebagai hambaNYA perlu redha..
insyaAllah setiap masalh tu ade jalan nye,,,
aku punye keluarge..namun jauh dimate..
aku punye sahabat..
tapi ade yang khianat..
aku cume ade mereke...ya Allah..
lindungi mereka berdua..
cinte n kasih yang berbaki ni milik mereka :')


*p.s: zura nak kamu senyum sahaje.. 

sesungguh nye duke ini  mati kerane senyumanmu 



:: sayang kamu. tiada alasan nye. jage diri ::

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment