blog wallpaper

Friday 23 March 2012

:: cuKupLa die tuK awAK,& seBaLiKnyA :) ::

setiap masalah  pasti aku yang salah.
setiap kali aku ade masalah..
walaupun aku bgtahu mereka.
tetap aku yang salah.
kate je sayang aku..
kalu ape2 jadi at aku,,
diorang tak kan lepaskan org yang jahat tu.
tapi diorang tak pernah faham ape sebab aku jadi macam tu.
tahu tak.
aku berusahe jage hati dorang..
tapi diorang cakap ape je..tak pernah pikir hati aku..
cakap pakai lepas je..
dorang boleh merajuk kat aku.. 
tu comel pade mereke..
tapi aku tak boleh..
tu tak matang...:( 
hmm..
semua salah tu atas bahu aku..
takde cacat cela pun mereka tu..
kalau dorang ade masalah dgn kawan..
luah kat aku..
aku sokong..
aku sabar kan dorang..
kalu doa tu takde pernah lupe sebut name dorang..
tapi bile aku ade masalah ngn kawan..
dorang kate aku macam budak2.
emo..
tak matured..
kanak2 nanges..
huhu. kerdil nye aku pade dorang..
dorang kalu nk nanges..
aku kene dengar..
berjam jam aku dengar..
tak merungut cikit pun..
tapi bile time aku..
busy..ade keje..
jap,,ngah makan..



ngantuk..
bla..bla..bla..
huhu,,
aku marah macam mane pun..
mesej dorang aku balas..
tak pernah tak reply..
tapi mesej aku..
anta setiap pagi..setiap malam..
dah berape hari dah tak balas.
tinggal la aku sorg2... :'(
kalu aku takde mud..bru lepas nges ke ngah marah..
dorang call atau mesej..
aku diam kan perasaan marah..
aku balas nada biase..
syg kan..macam tu la...
tapi bile time dorang..
aku kene..
babi..gi mampos..lantak kau la..
macam2..
kdg2 hati ni rapuh dah.
tunggu mase tuk mati..

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment