blog wallpaper

Friday 9 March 2012

:: JaNgaN lah tuK kali KEDUA :(((( ::

hmm,,
tak tahu la nape..
aku tak leh lupekan die..
padahal aku aku dah redha die tinggal kan hati aku terluke..
haish..
susah la nak maafkan die..
tapi tak gune tuk aku berdendam..
cume berharap die bahagie dengan pilihan die..
tapi aku tak boleh.
aku cube sayangkan orang lain..

aku ade ashie.. ade asoy..

tapi die tetap di hati..
nape ek???
aku engat cuti ni aku dah boleh lah start lupe die..
sebab pasni aku dah duk jauh dari die..
die pun dah nk abeh dah..
tapi bile tgok gmbar die..
aku teringat kisah lame..
aku teringat die pernah ade..
die selalu ade,,
hmm..
aku jatuh cinte..
buat kali kedua..
aduhhhhhh..
macam mane nk teruskan hidup ni ..
kalau bayangan die tu tak pernah hilang...
nak kate sayang mati..tak kut.
aku boleh je idup bile die buat aku dulu...
tapi memang susah..
sebab die cinte pertame.. :'))))))

*p/s : awak...tolong saye,,
tolong lupekan awak sari ingatan saye..
izinkan saye hidup semule..
tanpe kenangan lame.. :) 

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment