blog wallpaper

Sunday 4 March 2012

:: cerite cinte ulat bulu ::

ni pulak kesah kawan2 aku ni,,
dah ade pasangan la katekan.,,
aku je single..
hehehehe..
alah ape kesah...
Allah dah tentukan jodoh..
cume cepat atau lambat je kan..
saba je la zura..
hm..ni wea..pakwe die name zul..
tapi aku panggil abah..
kenal kat kolej ni la..
tu la kan dah kate..gaduh la hari2 tup2 jadi suami.. 
hamek kau !!!! 
hahaha.
tapi untunglah ma...abah sayang  die..
untung lagi abah...ma snggup buat ape je tu die..
masak..sume boleh..
untung lar.....
ade orang sayang...
aku ade ke? huhu. ade la.. ashie n asoy syg aku..
yeke?? entah lah,.mungkin kot..
takpe lah tak de kesah pun.
dalam kelas dulu gaduh..baling gumpalan kertas dari belakang ke depan..
ma jerit.. abah buat muke. haha. kelaka..
tu kan dah jadi kapel..
LOVELY BIRD lagi..
hmm. huhu.. comel sangat..
kalau keluar mesti nak bawak aku..dulu la..skg tak dah,,
kadang ase aku pulak pengacau.. huhu...
adeh~ 
susah la gini..
tapi takpe lah..
nnti kalu kawen jemput..
jage diri tau..
aku doakan korang .. :)






happy for you both.. love too..
heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment