blog wallpaper

Saturday 1 December 2012

Yang semakin jauh..itu..dia :(

Setiap pertemuan ada perpisahan.
Kite sebagai hamba Allah perlu bersedia untuk semua kemungkinan,
Kite kene sabar dan tabah untuk itu.



Bagi aku,aku sudah melalui hidup ni hampir 20 tahun lebih.
Mungkin tak seperti orang orang lain yang dah lama hidup.
Tapi aku dah tahu erti hidup.

Yang dekat dengan kite itu,adalah mati.
Mati adalah perkara yang semakin hari semakin dengan kite.
Aku sedar itu. allhurabbi.

Yang semakin jauh itu masa lalu.
Aku redha dengan perpisahan anta aku dan die. mungkin ini takdir Allah.
Huhu. 

InsyaAllah satu hari nanti die akan bertemu dengan yang lebih layak untuk dirinya.
dan aku akan sentiase mendoakan kebahagiaan die. :)

ameen. 
heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment