blog wallpaper

Thursday 27 December 2012

walau bukan aku.

Hidup ni bagai kitaran yang berbalik balik. Kadang kadang kite menang kadang kadang kite kalah.
Macam tu jugak lah dengan ape yang terjadi. Tapi kite tak boleh salah kan takdir atau keadaan. 
Dah memang ditakdirkan jadi macam tu nak buat cam mane.

Macam aku. Aku selalu nasihatkan orang lain tentang masalah hubungan diorang.
Kalau bergaduh tu. Hal hal hati sume aku boleh nasihatkan.
Tapi hakikat nye aku sendiri terkontang kanteng. 


Huh! 

Susah kan kite nak tahu life orang lain tu. 
Kite tak leh kate kite faham keadaan die. Sebab yang tanggung tu hanye die.
Tapi berdasarkan ape yang kite penah lalu selame ni,mungkin kite boleh bantu die.
Walau sedikit.
Tu lah function kite sebagai kawan.

Jangan kite down kan lagi die. Tak baek.

Kite encourage die supaye die lebih tabah! :)


Sebab pade aku,walaupun kebahagiaan aku tu tak ade. 
Tapi kalau kawan kawan aku bahagie pun aku dah rase lega. :')

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment