blog wallpaper

Wednesday 26 December 2012

dreaming and wishing

Banyak yang kite impikan dalam dunia ni.
Nak menjadi yang terbaek dalam kalangan yang terbaek. Itu pasti lah! 
Tapi mampu ke. Atau tu sekadar impian je.
Pade aku,even kalau hanye impian je pun,aku boleh rase bahagie.
Mungkin satu hari nanti aku akan berjaye macam mereka jugak.. :) sape tahu??
InsyaAllah doa tu akan termakbul satu hari nanti.

Aku nak belajar sampai ke luar negare. Tapi ape nak aku banggekan kalu belajar kat sane pun.
Huhu. Takpe,,sekarang pun dah oke. alhamdulillah. walaupun aku hanye belajar diploma sekarang,tapi aku akan tetap berusaha ! chaiyok.


Aku tetap nak pergi ke luar negare satu hari nanti. Mungkin tuk bercuti atau melawat kawan kawan di sane! ameen. Harap harap termakbul.
Sekarang pun dah nak naek sem 6. Tak lame lagi aku akan graduate! InsyaAllah akan start kerje akhir tahun 2013. 
(harap harap lagi cepat ). :D

Perjalanan hidup masih panjang. aku janji akan bawa keluarge aku bercuti satu hari nanti. Tu pun dengan izin Allah. Harap harap menjadi lah. lame sangat tak bercuti. Banyak perkare lain yang perlu di uruskan.

Aku banyak lagi impian yang aku nak tunaikan. ;-

1.Aku nak mengembara. *cewah!!poyo. 
aku nak gi merate tempat. aku suke tengok tempat orang Boleh jalan jalan.

2. Aku nak ade DSLR sendiri. Sebab aku suke tangkap gambar. 
Aku selalu rase aku kalau tangkap gambar,cantek!haha *perasan.

3. Aku nak beli kerete sendiri. 
Nak kete yang aku suke,bukan yang org lain suke.. Haha

4. Aku nak ade rumah. Orang kate rumah boleh cari 
bile kahwin nanti. Tapi aku tetap nak ade aset sendiri. Harharhar ! 

5. Aku nak ke PARIS !! aku nak tangkap gambar Eiffel Tower dengan DSLR aku
sendiri nanti. *bijak kan?? 

6. Aku nak ke Rumah Allah. InsyaAllah. Nak ke negare negare Islam. :D

7. Aku nak happy ever after. :)) Ameen.




heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment