blog wallpaper

Sunday 3 June 2012

| short story :)

hari ni aku bangge sangat dengan diri aku..
masuk hari ni..dah seminggu aku tak mesej langsung dengan die..
mungkin die baek2 je..die tak macam aku..
atau mungkin die dah ade peganti die..huhu..
lucu kan?? aku selalu macam tuh..
bile kenal..mesti die buat aku sayang mati at die..
then at last die tinggal kan jugak..
yela.aku kan jahat..pastu dah lah kasar..,mane lah ade org nak..
huhu.. tapi aku bersyukur..aku still ade kengkawan yang lain..
yang still ade tuk aku..
macam mase ngn Q dulu..aku takde sape2..
sakit tu aku tanggung sendiri..
hurm..hati sape tak sakit..kalu tgok pempuan lain peluk org yang  kite sayang...
kawan pulak tuh. ~ haish..
then ngn J..die baek ngat..sumpah..takde yang terindah dari kenal die..
tapi ade  lah sebab kami berpisah..tapi still kawan.~ :)) tu best. !
bile ngn Z aku macam entah lah. lain kot..
aku tahu skrg die tak sayang at aku dah..

mungkin dah benci..sebab aku kan ramai kawan lelaki..
die tak leh time..die tak terime aku seadanye..
hm takpe lah tu pilihan die.. :))
tapi aku ade 2 insan teristimewa.. haa.. nanti aku cite..
dorang due ni sweet sangat..sayang kat aku...
haha.. sangat sayang kat aku.. 
biarlah nak kate aku perasan pun..tpi dorg mmg sayang aku pun. ! :D

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment