blog wallpaper

Saturday 16 June 2012

|Janji Aku.

Cinte Saye Hanye Untuk Sayang Saye..


Kenape aku cakap macam tu..sebab aku hanye sayang die..
Selain keluarge aku..die yang paling penting..
Die yang aku cari dulu kalu ape2 terjadi pade aku..
Bukan tuk susahkan. Tapi tuk die tahu ape yang terjadi. Dan die bukan orang terakhir tau..
Aku janji aku akan sayangkan die sepenuh hati aku..
Aku jugak akan cube bagi komitmen yang penuh pade die..
Aku nak jadi teman yang baik.
Aku akan sentiase ade dengan die..
Die susah atau senang..Tak wajar aku tinggalkan kalu die kesusahan..
Apetah lagi kalu terjadi pape pade die..
Aku jenis risau..aku mesti pesan banyak2 kali pade die..
Die penting bagi aku..Sangat penting..~
Janji aku. Aku nak jadi yang terbaek. sebab awak tu SAYANG2 saye


# saye sayang MESIR. tapi saye sayang ashie ngn asoy jugak. :))


heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment