blog wallpaper

Thursday 21 June 2012

|hati ini bukan untuk dipakse..

dengar..hati ni bukan tuk dipakse-pakse..
walaupun kite terlalu sayangkan die..
tak nak kehilangan die yang kite sayang..
bukan satu sebab utame..atau kredit untuk kite pakse die tuk terime kite..
kite bukan sape2.. hati tu bukan tuk dipakse..
dan yang penting.kite jangan pakse die tinggalkan sesuatu yang die sangat sayang..
hanye tuk menjage hati kite..


tu lebih melukakan..
hidup ni rahsia..kite tak tahu ape hikmah die sebalik nye..
tapi yakin lah..
seperti aku.. memang sedih bile tengok orang yang aku sayang pergi macam tu je..
tapi ape mampu aku buat? nak pakse die stay dan sayangkan aku?
supaye die pulak rase terseksa..terpakse?
TIDAK.. tu bukan tindakan yang betul.. 
die ade haluan die. kalu dh bukan jodoh..
sabar je lah. Allah maha adil. :))) 

#Aku yakin Allah bersame aku.. Dan aku doakan yang terbaek tuk die dan orang yang die sayang.. Mule2 tu mmg sedih.. Sampai perlukan kakyana tuk mengadu.. 
Tapi sekarang... dah oke.. malah tersenyum melihat sweet nye mereka..
Harap berkekalan. !! :) hehe

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment