blog wallpaper

Tuesday 12 June 2012

|Kau&Aku BERBEZA !

Senang kalau kite nak nasihatkan orang lain..
Nak suruh die sabar..tahan dengan dugaan die..
Tapi sebenarnye kite tak tahu ape yang die tanggung...
Ape yang die pikir..memang masalah tu kadang2 same ngn orang lain...
Tapi cara die atasi dengan cara kite tak same..
Ape yang terjadi bile kite pakse die buat ape yang kite buat..
Akan lebih buat die derite..
Die akan lagi terbeban.. Kite tak kan sangke..
Kite dengan die tak kan same..
Macam aku.. aku boleh tahan dengan ujian hati yang bertimpe2.. 
Tapi tu aku. tak semesti nye kau pun boleh buat macam aku.
Walau kau rase kau masih mampu tersenyum. gelak. ketawe yang terlampau2 menunjuk kan aku gembire..
Tapi sakit tu aku je rase. kau tak. dan kau tak mungkin tahan macam mane aku leh tahan.
Rase sakit kite berbeza. Aku cume boleh kate. Ikut kau lah. Tu kemampuan kau.
Kalu rase tinggalkan die boleh kau bahagie. buat lah! Kau yang rase. 
heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment