blog wallpaper

Wednesday 22 February 2012

:: saye , die dan die ::

dulu kan..
mase mule2 nampak die..
hati terus suke.hehe..x padan ngn junior..
pelik kan..tu la hati ..cepat sangat suke..
padahal die anggap aku kawan je..
banyak yang menarik pade die..
satu nye die ade rupe.. handsome la konon. haha.
muke cam budak2..
ade yang kate macam artis.,,yeke?? macam tak je..
lame la jugak kenal die..
mule2 suke ,,tapi dah lame2 dah terbiase..
dah macam abang kite..

huhu..tu la ikatan yang paling berharge..

die ade kawan baik..kawan tu pun baik ngan aku..
dah lame kawan baru kenal hati masing2..
dengan mereka aku memang manje sikit tapi yela ngade gitu je.,
mereka faham je.
kalu aku salah..kene marah tau..takde kelebihan pun..:) same je.
tu aku suke..tak pilih kasih pun..tapi kadang2 tu aku je diorang belanje.
tu istimewa.. huhu..
kalu gi mane2 mesti bagitahu mereka..kalu tak nanti diorg risau..
walaupun aku kawan je.tapi dah macam adik mereka,
kire jage la kan kite ni. hehe
sorang tu die pemarah cikit. tapi hati die baik sebenarnye..
die tak suke org kacau barang2 die..tapi aku takpe..
die tak suke aku mintak maaf byak2..macam hape je die kate..
die tak suke senyum pade org asing..tapi pade aku sentiase..ke??takde la ,,biase je..hahaha
die tak suke kalu cite separuh2 ni..marah betul die..kalunk cite..cite je..tak yah pikir sangat die marah ke tak..kalu tak cite..die terus tak layan..percaye la..aku tau die..
die suke puase..hehe.baik kan? die pandai cakap cine..kalu ngumpat aku  pun aku tak faham..ape la die..x bek tau..
hmm...hehe..lagi sorang..
die pnyabar sikit..
jarang marah aku..
die selalu kate 'takpe',,,
tapi jangan perbodohkan die..

die kalu marah..berhari2 die tak layan kite tau..
ilang macam tu je..lagi sakit ..
tapi die baik..same la macam lagi sorang tu..
cume die ni lembut cikit..
kire kalu z marah aku..n backup la. hehe.
tu pun nasib je. selalu due2 marah jugak..
:)
aku sayang diorang.. hope kami tak berpisah 








p/s : korang jage diri tau..

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment