blog wallpaper

Thursday 16 February 2012

^^ my lovely father n mother ^^

:: kerane kamu, aku ade disini..
abah dan mak.. <3
:: kerane kamu, aku dapat melihat dunie ini..
:: kerane kamu , aku berjaye meniti hari2 terindah dalam hidup ini...
:: kerane kamu,tangis ku yang pertame di dengari semue..
:: kerane kamu..aku di sayangi keluarge..
:: kerane kamu,aku kenal erti kasih ibu bape,..
:: kerane kamu..aku bahagie..
:: kerane kamu..hidup ku sempurna..
:: kerane kamu..aku tidak rase kurang ape2..
abah ku sayang
:: kerane kamu, aku rase rumah itu syurge dunie..
ibu ratu hati kami..
:: kerane kamu..hati ini sentiase suke..
:: kerane kamu..hati yg luke..sembuh serta merta..
:: kerane kamu..aku punye cite2..
:: kerane kamu..aku ingin suatu yang sempurne..
:: kerane kamu..aku ingin berjaye..
:: kerane kamu..aku perlu usahe..
:: dan..
::
::
::
KERANE KAMU BEGITU BERHARGE..
::
sayang mak..ngan abah..
::
Rohani bt Talib dan Samsudin bin Said <3
heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment