blog wallpaper

Tuesday 14 February 2012

."̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ kenangan dengan die. :)

:: mengetahui die tu bukan milik kite memang sakit kan..
macam kite.. :)
:: tapi perlu ke bergaduh mendapatkan nye..kate orang tua2 kalau dah jodoh tak kemane..
:: tapi kalau bukan??tak ke buang mase..
:: lepaskan saje die..biar lah terluka sebentar,,takpe..
:: dari seluruh hidup tu merane..buat ape..
:: aku tak tahu banyak mane aku sayangkan die..tapi die sangat istimewa..
:: nak kate handsome,,kawan2 kate takde la sangat..
:: tapi pade aku die sangat perfect orang nye..yela dah suke kan..macam tu lah..
:: manis je..sweet sangat..baik..huhuhu..aish..manusia memang dijadikan Allah punye kelebihan nye..
:: die sangat pemalu..nak senyum pun malu..kadang2 tu kalu lalu sebelah buat tak tahu je..
:: tapi die tak sombong sebenarnye..die cume malu..hehe..comel nye die..
:: kadang aku yang tak tahu malu..pandang die lebih2..kantoi pulak tu..malu sungguh! :$
:: bile dah rapat..die selalu puji aku..cumel la sweet la..ntah pape..mungkin saje amik hati..tapi aku tetap anggap tu pujian ikhlas..sebab hanye dari die..hehe
:: sengal kan..dunia..dunia..indah tu sementare je..
:: lelaki kan..ade saje yang tergile2..sampai ugut2 tu dah kronik la tu..
:: ade yang suke die..mungkin gilekan nye..sampai tunjuk at aku mcam2 mesej syg dengan die..
:: perlu ke aku tarik rambut perempuan tu hanye tuk pertahankan yang bukan hak aku? tak.
:: tu bukan care aku..
:: berbincang..tu yang terbaek..cume perlu kate lebih  nye pade aku ke perempuan tu?
:: diam..tu je die boleh buat..hurm..tapi aku cepat faham..makne nye lebih pade perempuan itu..
:: mule2 tak leh terime..balik bilik nanges je..sampai tak bersuare..
:: segale perbuatan ade tangis nye..terkenang..
:: betul kan..orang kate bahagie tu kadang2 kejap je..
:: aku tak marahkan die..aku tak benci die..aku bahagie sebab aku tengok die bahagie..
:: walaupun die selalu mintak maf sebab buat hati ni terluke..tapi aku cume kate 'takpe...bukan salah awak..salah saye..'
:: sayu hati tapi kuatkan juge la..dah sayang die kan..kite kene berkorban cikit la..

awak,,jage diri tau..kalau jumpe saye..jangan lupe senyum ye..ceria hidup saye bergantung pade senyum itu..

:: hehehe..azura kuat kan? tu la saye..untuk die..jage diri..saye sayang kan awak..tu sebab saye buat macam ni.. jangan luke kan hati nye seperti kamu luke kan hati saye sebelum ini,ye? :)

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment