blog wallpaper

Sunday 19 February 2012

:: anugeRah teRindah :) ::

:: 19th February 2o12 ----> hari yang paling bermakne.. nak tahu kenape??
:: haha. aku jumpe die..dari pagi sampai petang asik tengok senyum die je..
:: alah sweet nye.. :)
:: betul la..aku tak leh lupe die..
:: sayang betul ke aku kat die..
:: terase macam nk gi je cakap kat die.
:: tapi cam bodoh pulak..hehe..
:: tapi aku die sebagai kawan..begitu jugak die..
:: hari ni aku belikan die macam2..
:: sume nye makanan la..saje belanje..
:: dulu mase ngan die..tak sempat beli pape..
:: die posting jauh je..jarang balik..ni pun dah nak grade..
:: macam tak best je kalu aku tak bagi pape..
:: tapi aku bagi makanan la..aku tak bape suke beli barang.
:: kadang2 membazir la kan orang kate. :D
:: tapi die suke..
:: sebab die paling suke makan..
:: haha. kelaka kan kitorang.
:: jarang jumpe..cakap pun jarang..tapi sayang at die tu takde ukuran nye..
:: ntah la.. tak tahu nape... :) mungkin betul..
:: walaupun tu bukan milik kite..tapi kite tetap rase bahagie..
:: sebab ape juge kite lakukan tu ikhlas..
: :mensyukuri nikmat Nya .. hadirnye die dalam hidup dan hati ini.. cukup bermakne,,,
:: walaupun sementare..
::
::
:: p/s ----> awak..awak adalah anugerah terindah yang pernah Allah hadirkan dalam hidup saye..
:: walau dengan sape pun awak..saye doakan ye..
:: awak senyum..saye suke..
:: awak sedih..saye terluke :') jage diri..sayang awak..sampai bile2..kan awak kawan saye?? hehe.


heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment