blog wallpaper

Friday 27 July 2012

Jangan jadikan nye permainan..



Aku pelik dengan manusia sekarang ni. 
Memang lah couple tu tak janji kan pape. 
Tapi kalu dari mule tak serius,main main, bile nye nak kekal? =..='
Pelik betul, Buat couple ni macam chipsmore. 
Jap ade jap takde..

Apelah nasib. Dua dua kate sayang,tapi kejap clash,kejap couple balik..

MasyaAllah..

Aku bersyukur aku takde pakwe sekarang. Tak couple.
Sekurang kurang nya aku tak dipermainkan macam tu..
Pernah,sape tak penah kene macam tu.
Tapi belajar lah dari pengalaman. 
Haish buat men men je kan..


Ibarat perasaan tu macam bola.
Kalau suke,bergoleklah ke sini..
Kalau tak suke,bergolek pulak ke sane..

Hurmm..
Aku wajar bersyukur.Tidak,wajib..
Sekurang kurang nye aku tak macam bola lagi..

Dulu bodoh sangat. Sekarang pandai dah sikit. :)

Kalu dh clash,pakat tulis status single..
Gaduh tu kan boleh dibawa berbincang..
Nak ikut angen sendiri,memang tidak lah...

Kalau gaduh ngn mak abah tak pulak tulis status anak yatim. 

Dunia dunia..

#Hargai lah selagi ade,,dah hilang tak leh buat ape dah ...





heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment