blog wallpaper

Sunday 29 July 2012

Give thanks to Allah for my Happiness (",)

Everyone deserve to be happy after all challenge in their life.
Me too !! :D 
Mom said that Allah will love the ones who be thankful to HIM.
I do. Alhamdulillah. And insyaAllah.. :)

Kalau ade salah,kite mintak maaf :)

Happy sangat hari ni. Haha. Tak tahu nape..

Alhamdulillah,aku hidup lagi hari ini. :) Give thanks to Allah..


Norazura ! Sayang sume orang. Tak sayang saye , takpe. Allah kan ade..


Hidup ni hanye seketika . Senyum lah semua. !! 

you all be in my heart ^^
i'll be the one.only one. for you,someone ! ^^

Excited sangat hari ni tak tahu nape. 
Nak kate ade something jadi,tak. !!
Hehehe.. 
I used to be Happy.
I love you,Mak,Abah,Along,Angah,Akek,Yol,Wan & my Only Abang ! 
Take care. 
I miss you all. :')


heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment