blog wallpaper

Tuesday 2 October 2012

Cukuplah Dia bagiku.

Dulu dan sekarang berbeza..

Kau hadir bile aku memerlukan permata diantare kaca..
Kau anugerah terindah dalam hidup ini..
Tapi kadang kadang bila ade yang BETUL , pasti ada yang SALAH :')
Maafkan zura..


BETU

Kau hadir dalam hidup aku, betul.
Kau buat aku ketawe saat aku bersedih,betul.
Kau kata yang senyum aku indah,betul.
Kau buat hari hari aku banyak sejarah,betul.
Kau marah bile aku salah,betul.
Kau gembire bile aku berjaye,betul.
Kau selalu ade disaat aku memerlukan mu,betul.
Kau ketawa saat aku tersenyum,menangis saat aku bersedih,betul.
Kau janji akan setia pada satu,iaitu aku,betul.
Kau kate yang kau sayangkan aku,betul.
Kau panggil aku sayang,betul.
Kau janji tidak akan buat aku menangis,betul
Kau kata akan menjadi imamku,aku makmummu,betul.
Kau janji menjage jarak ini,ibarat menjage maruah ibumu,betul..


Tapi semua yang kite rancang itu hanya sekadar rancangan..
Tiada kuasa nya di tangan kite.
Segalanya Allah tentukan...


SALAH

Kau buat aku menangis malam itu,salah.
Kau marah atas hal yang bukan silap aku,tapi silap kamu,salah.
Kau mengungkit hal keluargaku,salah.
Kau ketawa sinis saaat aku menangis,salah.
Kau selesa dengan posisi mu,yakin aku tidak berganjak sedikitpun,salah.
Kau curang dengan aku,bersama die,salah.
Kau tipu aku,salah. Sangat salah.
Kau biar aku berhari hari,tanpa khabar sedikitpun,salah.
Kau kata kau tiada janji satu pun untuk diriku,salah.
Kau keluar dengannya tanpa alasan yang jelas,berdua,salah.
Kau peluk die dihadapan mataku,salah.
Kau tipu aku,kata keluar dengan ibumu,salah.
Kau kata aku cume teman biasa,salah.
Kau kata aku tidak setia,salah. Itu fitnah. MashaAllah. :(
Kau tinggalkan aku,salah.
Kau biarkan aku menangis mengenang perbuatanmu,salah.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tapi Allah maha Kaya,maha Adil. :')
Aku kehilangan mu,tapi aku bersamaNya..
InsyaAllah.

Aku tidak akan melakukan salah itu lagi..
Kesalahan ku yang paling besar..
Iaitu.. ; 

Aku mempercayaimu,salah. Sangat salah.. 
Allahurabbi. Cukup lah Allah bagiku..


-norazura1891-











heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment