blog wallpaper

Tuesday 18 September 2012

Doaku di hari jadi kamu..

Hari ni hari jadi die...
HAPPY BIRTHDAY
Aku tak tahu kenape aku engat lagi ..
Mungkin die yang pertame..
Kadang kadang aku sedar aku tak leh dah rase cam tu..
Aku dah ade yang punye.. Die juge..
Tapi nak buat macam mane..
Susah nak lupekan yang pertame..
Izal dulu pun tak meninggalkan kesan sampai macam ni..
Ya Allah,bantu lah aku..



Doa aku untuk nya dihari jadi ini..

Moga Allah sentiase memelihara akhlak nya..
Kasih sayangnya...solat nya..
Ibadahnya..Impian nya..
Dan aku pinta Engkau jauhkan lah..
Kesedihannya..luka di hati nya.
Dekat kan die dengan orang orang yang disayangi nya..
Dan sayangi lah die.. seperti Engkau menyayangi hambaMu yang soleh..
Ameen.. :)

Untuk awak, Happy birthday! Jage diri.. :)

Kite kawan sampai bile bile. InsyaAllah. Tata. ^^

heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment