blog wallpaper

Sunday 22 April 2012

:: single tu hebat kan?? ::

sebab ape aku rase single tu hebat..
1st sebab aku single.. Hahahaha.
then u know what..
its prevent us from getting hurt..
sebab tak sume couple tu bahagie je.
memang lah gaduh sikit2 tu biase 
tapi sape yang penah rase baru die tahu macam mane..
huhu..
nak tahu tak..
lelaki ni suke berjanji?
tahu tak sebab ape..
sebab diorang nak nampak sempurne..
:) sadis kan.
tapi tak sume lelaki jahat at muke bumi ni..
ade gak yang baek.
tapi pade aku.. pokok pangkal hati tu..
sebab ape aku tak sedih?
sebab..

aku ditinggalkan oleh orang yang takpernah sayangkan aku..
tapi die tinggalkan orang yang paling sayangkan die..

hm.. sape rugi ? aku ke? tak..
cukuplah Allah bagiku.


heartly from me..tq for reading ♡

0 comments:

Post a Comment